Eran will give a talk in Hebrew about “Privacy, Technologies and Beer”, on Wednesday November 4th 20:00, at the Dizzy Frishdon lounge bar. The Facebook event can be found here: https://www.facebook.com/events/176545266022735/

Untitled

And here is the Hebrew description:

האם הפרטיות מתה? 
האם בעולם בו לגוגל, לפייסבוק, ול-NSA יש גישה לכל כך הרבה מידע, ניתן בכלל לנהל ולשלוט בו?
ואיך מות הפרטיות מתיישב עם העניין ההולך והגובר של משתמשים, של התקשורת ושל מדינות בה?

במפגש זה נסתכל על מצב הפרטיות הנוכחי: נסקור כיצד טכנולוגיות כגון רשתות חברתיות, טלפונים ניידים, כריית מידע וטכנולוגיות ריצוף גנטיות משנות את עולם הפרטיות, נציג מספר מחקרים אמפיריים חדשים המראים מה עושים אנשים בפועל, ונבחן מספר שיטות חדשניות להגנה על הפרטיות. לבסוף, נחשוב ביחד כיצד תראה הפרטיות בעשורים הקרובים, ונחשוב על מספר מודלים אפשריים להתפתחות הקשר שבין האדם לבין המידע שלו.

ד"ר ערן טוך הוא מרצה בכיר בחוג להנדסת תעשייה באוניברסיטת תל אביב. לאחר דוקטורט בטכניון ופוסט-דוקטורט באוניברסיטת קרנגי מלון בארה״ב, ערן הצטרף ב-2010 לאוניברסיטת תל אביב, והקים קבוצת מחקר המונה כ-10 סטודנטים וחוקרים אחרים. הקבוצה חוקרת כיצד ניתן לתכנן מנגנונים שישפרו את פרטיות ואבטחת המידע של משתמשים באופן ידידותי לשימוש ואפקטיבי, בודקת את האופן בו משתמשים מנהלים את פרטיותם ומאבטחים את המידע שלהם, וממציאה שיטות חדשות לאבטחת מידע ולפרטיות. 

(** פרויקט Wize**)
פרויקט WIZE - תנועה לשינוי תרבות הצעירים וחיי הלילה בישראל, המפיקה הרצאות בפאבים. אנו פועלים כבר שלוש שנים והפקנו יותר מ-250 אירועים ב-7 ערים שונות. האירועים עוסקים בנושאים שונים ומגוונים – ממדע פופולרי, דרך היי-טק ויזמות וכלה בתרבות. 
המטרה שלנו: לשנות את תרבות הצעירים וחיי הלילה בישראל ובהמשך גם בעולם. אנו א-פוליטיים וללא מטרות רווח. הצטרפו אלינו!
הפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/WizeNight
וגם בקבוצת המיטאפ שלנו: http://bit.ly/1D2yqFj
האירוע יתקיים בבר הדיזי פרישדון, רח' דיזינגוף 121. פתיחת דלתות: 19:00, תחילת ההרצאה: 20:00. 
כמו תמיד, הכניסה חופשית.